FAQ

ASORTYMENT I REALIZACJA

Mojego produktu nie ma stronie. Jak mogę sprawdzić jego dostępność?
Jeśli interesuje Cię produkt, którego nie prezentujemy na stronie, napisz do nas na: kontakt.kiosk@ruch.com.pl. Chętnie pomożemy Ci w znalezieniu interesującej Cię pozycji!

Czy mogę dodać produkty do już złożonego zamówienia?
Jeśli zainteresował Cię produkt po opłaceniu zakupów, musisz złożyć nowe zamówienie.

Ile potrwa realizacja mojego zamówienia?
Wysyłka przedmiotu odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty, nie później niż w przeciągu 2 dni roboczych. Czas dostarczenia przysyłki, zależy od wybranej formy dostawy. Maksymalne terminy to (podane w dniach roboczych): dostawa do kiosku: do 3 dni; wysyłka priorytetowa Pocztą Polską do 3 dni; wysyłka ekonomiczna Pocztą Polską do 5 dni.

Co robić jeśli realizacja mojego zamówienia opóźnia się?
Powiedz nam o tym! Skontaktuj się z nami poprzez COK, formularz kontaktowy lub po prostu napisz na:  reklamacje.kiosk@ruch.com.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.  

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Sprawdzenie stanu realizacji zamówienia jest dostępne wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Wejdź w Moje konto następnie kliknij w zakładkę Historia zamówień, a w tabeli na pewno dostrzeżesz kolumnę Stan.

DOSTAWA I FAKTUROWANIE

Czy produkty skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod różne adresy?
Jeśli chcesz, aby jeden z  produktów został wysłany pod inny adres, musisz złożyć osobne zamówienie.  

Czy mogę zamówić produkt z dostawą za granicę?
W tym celu proszę skontaktuj się z nami poprzez COK, formularz kontaktowy lub po prostu napisz na:  kontakt.kiosk@ruch.com.pl.

Czy w cenę produktu jest wliczony koszt dostawy?
Koszt dostawy jest uzależniony od formy dostawy oraz ilości zakupionych produktów. Formę dostawy wybierasz w drugim kroku realizacji zamówienia.

Gdzie mogę sprawdzić, ile kosztuje dostawa zamówienia?
Koszt dostawy jest uzależniony od formy dostawy oraz ilości zakupionych produktów. Wybierz interesujące Cię produkty, następnie przejdź do koszyka i kliknij przycisk „Wybieram dostawę”.  Przy wyborze dostawy system poda ceny, każdej z oferowanej przez nas formy dowozu.  

Czy mogę otrzymać kilka faktur do jednego zamówienia?
Do jednego zamówienia, wystawiamy jedną fakturę. Jeśli chcesz otrzymać dwie faktury (z np. innymi danymi płatnika), musisz złożyć dwa zamówienia.

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy mogę zrezygnować z całości lub części zamówienia po jego opłaceniu?
Jeśli chcesz zrezygnować lub skorygować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami poprzez COK, formularz kontaktowy na stronie www.kiosk.ruch.com.pl/kontakt lub po prostu napisz na:  reklamacje.kiosk@ruch.com.pl. Masz na to 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Jak i ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Jeśli otrzymałeś niepełny lub uszkodzony produkt, skontaktuj się z nami poprzez COK, formularz kontaktowy na stronie www.kiosk.ruch.com.pl/kontakt  lub po prostu napisz na:  reklamacje.kiosk@ruch.com.pl.  Masz na to 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Następnie, poprosimy Cię o wysyłkę przedmiotu

Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?    
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego zgłoszenia.
O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub telefonicznie.